מתנות עם לוגו – למי זה מיועד?

מתנות מאז ומעולם היו הדרך שלנו להוקיר תודה לקרובים שלנו, לעובדים שלנו, לעמיתים ולקוחות של החברה שלנו. בשנים האחרונות אנו רואים עסקים וארגונים רבים המבינים את החשיבות ברכישת מתנות לעובדים, למנהלים, ללקוחות ולשאר הקולגות בתחום ובוחרים למתג את המתנות בצורה עסקית. אנחנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות אודות מתנות עם לוגו – בדיוק לשם כך אנשי המקצוע של iPromo פה לעשות לכם סדר.

מתי אנחנו נרצה לרכוש מתנות עם לוגו?

אנשים רבים תוהים מתי אנחנו נרצה לרכוש מתנות עם לוגו, הלכה למעשה אנחנו לא מוצאים זמן אחד אשר נחשב לזמן הטוב ביותר לרכישת מתנות עם לוגו. אנו רואים מגוון רחב של מקרים בהם עסקים ואף משקי בית פרטיים בוחרים לרכוש מתנות עם לוגו:

  • מתנות לחגים לעובדים – אנחנו רואים עליה במודעות בעולם העסקי בקרב בעלי עסקים רבים בכל הקשור לרכישת מתנות לחגים לעובדים, למנהלים ולקולגות בתחום העסקי. אין זה משנה אם מדובר בראש השנה, פסח או פורים דרך הענקה של מתנה לחג אנחנו יכולים לראות לעובדים שלנו שאנחנו חושבים עליהם ומעריכים את הפעילות שלהם.
  • מתנות ללקוחות לחגים ומועדים – דרך מתנות ללקוחות הניתנות בחגים ומועדים אנחנו מראים ללקוחות שלנו שאנחנו חושבים עליהם ורואים בהם שותפים לדרך. כך ניתן לחזק בצורה משמעותית את הקשרים העסקיים שלנו.
  • אירועי חברה – אנו רואים חברות רבות אשר עושות אירועי חברה שונים, אלו עם עובדי החברה ואלו עם לקוחות פוטנציאליים. באירועים אלו אנחנו רואים מתנות רבות הניתנות לעובדים על עצם הגעתם ו/או כאות הערכה – מתנות אלו נהוג למתג.
  • מתנות יוקרתיות למשרד – עובדי החברה מעבירים חלק משמעותי מן היום שלהם במשרד ואין מן הנמנע שהוא הופך להיות הבית השני שלהם. דרך מתנות יוקרתיות וממותגות למשדר ניתן לשדרג אלפי מונים את חלל העבודה – תיקים, פסלים, עטים, עציצים והרשימה עוד ארוכה.
  • בשוק הפרטי – לעיתים אנחנו נרצה לרכוש מתנה עם לוגו כאשר אנחנו נרצה להפתיע אדם קרוב אלינו – בן משפחה, בן ו/או בת זוג או חבר/ה קרוב/ה.

החשיבות בעבודה עם חברה המתמחה במוצרי פרסום מנצחים

רכישת מתנות עם לוגו איננה מלאכה פשוטה וטומנת בחובה לא מעט אתגרים, אנחנו רואים חשיבות בעבודה עם חברה המתמחה במוצרי פרסום מנצחים אשר תוכל מצד אחד להתאים עבורכם את מוצר הפרסום המנצח ומן הצד השני לדאוג למיתוג איכותי ונכון מבחינה עיצובית והטמעה של הלוגו שלכם ו/או של כל פתרון שיווקי ועיצובי אחר שלכם על המוצר בצורה מקצועית וללא לאות.

אמרתם מתנות עם לוגו – אמרתם iPromo

iPromo הינה אחת מן החברות המובילות בישראל במוצרי פרסום מנצחים והוקמה מתוך אהבה למתנות ועסקים וידיעה כי החיבור ביניהם יוצר פלאים. כל המתנות בiPromo מוגשות באהבה ונבחרו בקפידה על ידינו לאחר שנבדקו אישית. iPromo מתמחה בכל הקשור למוצרי פרסום ונותנת מעטפת מלאה בעולם העיצוב ונותנת לכם את האפשרות למתג ולשווק את המוצרים בהתאמה אישית לצרכים שלכם.

בוחרים נכון – בוחרים iPromo

מארז מתנה וויסקי עם בקבוק ג'וני ווקר + 2 כוסות ואבני קרח בקופסת עץ מהודרת

תוכן עניינים

מחפשים מוצרי פרסום?

השאירו לנו פרטים ונשמח לעזור...

צ'אט עם נציג
💬 אפשר לעזור?
היי 👋
איך אפשר לעזור?